Distopik Kadraj, şimdiki zamana sıkıştırılmış bir açıdan geleceğe bakış. Bilgi toplumunun Distopik Kadraj ile evliliği çoktan başladı. Peki bilgiyi öğrenme tarzımız ve kullanma yollarımızın Distopik Kadraj için anlamı nedir ?
Distopik Kadraj distopik bedenleri ve onların yaşam moleküllerini içerir. Bu moleküller ise bilginin kimyasal tepkimesi ile distopik kaderleri yaratır. Distopik Kadraj’da sonsuz bilgiyi en aktif öğrenme yolları ve bunları kalıcılaştırma yöntemleri ise fiziksel bir durum.
Hareket halindeyken uyarılan beden, bilgiyi temsil etmede ve taşımada daha dayanıklı ve daha aktif. Oysakı bedenlerimizi unuttuğumuzda , bilgi dünyasındaki pekiştirmelerin katsayısı da azalıyor. Bu oldukça hayati çünkü iş hayatımız buna dayanıyor.
Distopik Kadraj’da yaşam tarzının kırılgan ve pasif olmasına yer yok. Bilginin sonsuz kollarına yaslanabilme ve hızına uyumlanabilme matematiksel bir hesap ve uygulama pratikleri gerektiriyor. Elbette beden- zihin entegresyonunun zaman ile olan ilişkisi de performatif bireylerin farklı metriklerle verimliliğe ulaşmasını da sağlamak zorunda.
Distopik Kadraj ile Yeni Bedenler
Bedenlerimizin gömülü kayıtları var. Distopik Kadraj’da ise eski bedenlerin hafızası ortak zihin entagrasyonunda bir ağırlaşma ve hantallaşma yaratmakta idi. Bir bireyin beslendiği, tükettiği ya da yediği bir şey, bedenin total alışkanlıklarına dönüşüyordu.
Bedenin alışkanlıkları ise diğer bedenlerin alışkanlıklari üzerine kapaklanmakta ve alışkanlıklar savaşmaya başlamaktadır. Bedenler kavgasında alışkanlıklar en büyük silah olmaktadır.
Distopik kadraj > ütopik contrast ; 2040 🙂
Distopik kişilik, alışkanlıklar toplamının bir yansıması olduğunda , artık hesaba katmamız gereken ileri vadeli simülasyonlar olmaktadır . Ve bu simülasyonlarI beslemenin en iyi yolu sinyalleri toplamak ve değerledirmektir. Kendini geleceğe hazırlayan bedenlerin simülasyonları, en verimli gerçek zamanlı sinyaller olacaktır. / Aldous Huxley‘in Cesur Yeni Dünya tasarımını akla getirmekte.
Distopik Kadraj İçin Bedenler Kapışıyor
Distopik Kadraj’ın aşırı online aktivitelerinden sızan sinyaller kromozomları modellemektedir. Gen havuzundaki proteinler markalaşmakta ve açık artırmaya girme potansiyeline erişmektedir. Genetik tepkimeler sonucunda hücrelerin evlenebildiği, bu moleküler tepkimeler sayesinde tasarım bedenlerin diğer tasarım bedenlerle koalisyon kurduğu, nesnelerin uzay asansörlerinde büyük verileri çektiği bir düzen.
Distopik kadraj için zaman algısında radikal bir perspektif ayarlaması yaptıgımızda, beden-zihin algoritmalarının dijital uyumlanabilme kapasitesi de değişiyor. Zaman algısını değiştirmek bireysel bir emek akitivitesi ve üzerine mesai harcanması gereken zihinsel bir düşünüş gerektiriyor.
Distopik Kadraj zamanı paranteze aldığında içinde bulunduğumuz ortam ve iş modeli hareketsizleşti. Bilişsel performans için fiziksel destek ve yükleme gerekmekteydi.
Gündelik insan fizyolojisi ve aktivitesinin sosyal hayatımızdaki yanısmalarını ve çıktılarını değiştirmek istedik. Bu yüzden işin artık matematiksel boyutuna da odaklanmamız gerekti.
Distopik Kadraj İçin Matruşka Bedenler
Artık nesneleşmiş ve sinyallerle karnını doyuran beden ve algılar, matematiksel hesaplamalara dayanıyor. Distopik Bedenlerin arasındaki ilişkiyi optimize etmek ise, matruşkaları açarak tekrar matruşka örüntülerini tanımayı ve işlemeyi gerektiriyor.
Diğer konu, fonksiyonel bir güç olan hafızadır. Dijital bedenlerin hafızası plastisite ile ayarlanmalı , temizlenmeli ve bireysel çabalar ile yer açılmalı. Sürekli takibi yapılan bedenlerin göstergeleri izlenmeli ve ona göre talimatlar güncellenmelidir.
Distopik Bedenin otomatik aç-kapat sistemi de halihazırda mevcut. Otomatik-evrimsel fizyolojik tasarımın üzerine birkaç ayarlamayı gerektiren aşırı performatif bir gelecek.
Odağını yöneten Distopik Beden zamanını da yönetebiliyor. Zamanını yöneten ise aksiyonlarını ve aksiyonlarını yöneten de hedeflerini yönetmiş oluyor. Çoklu uyaranlar dünyasındaki Distopik Beden hayatta kalmak ve optimal seviye ulaşmak zorundadır.
Her bedene bahşedilmiş farklı ve eşsiz bir optimal nokta vardır. Bu tabiki de kültürel verileri içerir. Zaman algısını defetmiş kabileler de olduğu gibi, otomatik duygusal gelgitlerini aç- kapa butonuna indirgeyen ve bunun üzerine pratikler sağlayan öğretiler ve kullanım kılavuzları vardır artık.
HBO Yapımı Son Durak : 2040 Distopik Bedende İliskiler
Bireyler kendi kognitif ayarlamalarına mahkum edildi. Her bireyin kendine özgü kognitif kapasiteleri , kollektif algıda zaten var olan gedikleri daha da açmakta , yüzeydeki perspektifleri bulanıklaştırmakta ve ortak katmanlardaki çatlakları büyütmektedir. Kollketif çalışma , işbölümü ve hatta ilişki dinamikleri de buna dahil.
Örneğin bireyin gün içerisinde ortalama içerik tüketimi ve bunun günlük değiştirilebilir-ayarlanabilir gerçek zamanlı dizaynı , çiftler arasındaki ortak bakış açılarını uzayın derinliklerine gömmekte, ortak noktada buluşma ve karar almalarını giderek köreltmektedir.
Gelecekte her bireyin kişisel algı sinyalinin takibi ve yönlendirilebilir olması ile toplumsal mekanik dizaynın başka boyutlara geçeceğine ve büyük çözülmelerin yaşanacağına inanıyorum.
Rakamlar evlenecek , metrikler ilişkiyi yönetecek ve sinyaller kararları alacak. Zaman bu rakamları takip edecek ve ilişkinin geleceğini belirleyecek .